Oj det va ett tag sen.

Halloj halloj det va ju änna ett tag sen jag skrev här och det har ju hänt en del sen sist.
Min älskade pärla har ju flyttat nu. Älskade Mrs Butterfly har flyttat till stenstorp så det är ju inte så långt hehe..
Haar börjat umgås med Cim igen vilket är så grymt jävla härligt att äntligen få börja umgås med EGNA kompisar. och framför allt som nu då när det är min barndoms kompis. så himla härligt. har ju även börjat jobba hos britt lite då och då.. väldigt härligt faktist. och har även börjar jobbar hos augusta också.. så det är ju väldigt stressigt men vad ska man göra när man behöver ha lite bättre ekonomi. måste ju jobba för fullt haha.. men gu så skönt det är att få komma iväg.. helt underbart.
Från och med nästa vecka så ska jag väl jobba
MÅNDAG : Ledig
TISDAG : Augusta sen britt
ONSDAG : Augusta
TORSDAG : Augusta sen Britt
FREDAG : Augusta sen britt
LÖRDAG : Augusta ev britt
SÖNDAG : Ledig eller Britt
Så det är bara att försöka kämpa på..
Sen så har jag ju börjat rida 6 åringen nu.
Ett sto som blivit riden i 1 år ca och inte gjort så himla mycket. väldigt trevlig. så ska sätta igång med träning och tävling på henne .. jippie. hon som har henne har även en 4 årig hingst också som jag även skall börja rida lite smått så det börjar verkligen ordna upp sig nu. så himla trevligt.. å så underbart skönt.. nee men nu ska jag plocka undan så det kan se lite hemtrevligt ut haha .. skriver nog ikväll igen för nu är det dags att börja uppdatera ordentligt.
Ha det gottans så hörs vi senare
Love ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0