Trött "/

God morgon eller god dag för mig är det morgon iaf. Hehe. Sitter med mobilen och bloggar för internetet har ju lagt ner på datorn så jag har varken data eller tv. Jag hatar telia. Ren jävla bullshit är det. Usch och blä på dom. Jag hoppas verkligen att vårat abonnemang är slut snart så man kan byta till något mycket bättre eller finns det någon som vet om man kan flytta över sitt abonnemang ( bredband tv telefoni ) det hade ju varit så himla skönt isf. Ja ja nog tjötat om det. Igår var jag i uddetorp, skara men linas hingst orion på rådgivande bedömning för hingstar. Han skötte sig jätte bra och fick lite bättre betyg än på kvalitén. Så det är vi jätte nöjda med. Men fy fan va kallt det va. Herregud. Jag trodde att jag skulle dö haha. Ne men om man ska börja göra i ordning sig så man kan komma i väg till min lilla pärla matrix . Vet inte riktigt vad vi ska hitta på för skoj med honom idag. Men det ser vi sen hehe. Ha en super bra dag. Vi hörs säkert senare om jag har super tråkigt då kanske det blir en kort blogg till hehe. Älskar min familj jätte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0