Sjuk "/

Halloj. Halloj  Jag har så mycket tankar och funderingar på allt med hästar och allt sånt. Men jag vet aldrig hur jag ska göra. vill verkligen typ ha mitt eget lilla företag om till exempel att ta imot försäljnings hästar och sånt.. men jag vet inte hur jag ska gå tillväga. Men men vi får väl hoppas att jag kommer på en lösning hehe..
Är sjuker nu också... det mesta kom igår då det bara flög på mig. hade ont i hela kroppen halsen på huvudet sen kände jag att febern kom också. usch å blä säger jag bara.. nee men iaf idag är det typ samma grej åsså skickar mikael sms om att han också är dålifg.. faan också kan vi aldrig få ha det lugnt ;) hihi.. det är alltid nått haha :D
Ne men nu ska jag försöka ordna en annons så kanske jag kan få tag i en försäljnings häst eller nått sånt. så om någon vet någon som behöver hjälp med att sälja sin häst / ponny eller behöver hjälp med lite tillridning så är det bara att höra av sig..
Hare gött gott folk Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0