oj nu har jag glömt av "/

Hallojsan hallojsan.
jag har ju visst glömt att uppdatera här ju.. gjorde ju det i sängen sist när min kära älskliing låg å snarka och hade host attacker "/ jaja imorgon då kommer den nya hästen hem så super roligt ska det bli :D tänkte om vi nu hinner så kanske vi kan åka dit ikväll så att jag kan göra iordning boxen men även att plocka in lite saker.. ska bli såå skoj ser fram emot det så himla mycket. ne men om jag ska ta att gå ut till kära athena och göra hennes box lite fin och göra hennes mat så det bara är att rida ikväll :P
det fick bli ett kort inlägg nu kanske kommer ett till ikväl om jag hinner och orkar hehe..
ha det gott allesammans
Love my family <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0