Matrix Star

God dagens gott folk!
Denna helgen har ju faktist varit helt okerj faktist. min nya stjärna Matrix Star kom till mig i lördags. helt underbar häst jätte snäll och jätte go.
Osså igår så spelade jag å hjärtat bingolotto i hopp om att vinna miljoner haha.. men vi vann iaf 100 kr var .. så det är ju iaf något hehe.. så vi satsar på stort nästa söndag istället.. vi har blivit en sån "trökig" familj som hellre sitter hemma en helg och myser istället för att gå ut och festa och ev då bråka eller liknande.. jag tycker att vi har gjort ett bra val med att hellre vara hemma.. vi har kommit så mycket närmare varandra och det älskar jag. vi visar varandra mer uppskattning för det vi gör för varandra.. så himla härligt..  Jag bara älskar min familj
Å sen en annan rolig grej. Hampus ska äntligen få börja på dagis i januari så himla härligt för både mig och honom. då kan han få träffa andra småbarn och utvecklas mer och mer.. å så kan jag få börja jobba.. fast jag har ju två st små jobb just nu men vi får se vart det bär hän. har ju som sagt fått börja uppfylla min dröm att få börja med unghästutbildning och sånt.. så jäkla roligt.
Jaja nu måste jag nog göra mig iordning så jag å lilla hampus kan gå bort till Fighting Spirit , Ella , Carisma, Odessa och min sötnos Matrix Star :D
Hare bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0