Kan inte sova "/

Halloj halloj! Ligger i sängen och lyssnar på musik i mobilen för älsklingen snarkar så gott hehe. Klockan är mycket och jag kan inte alls sova. "/ vet inte varför. Men det är nog kanske för att jag känner mig lite spänd inför att få hem treåringen på lördag. Om vädret tillåter vill säga. Men allting lutar åt det iaf. Så himla roligt.. Ska äntligen få börja starta upp min dröm.... Att utbilda unghästar men men vi hoppas på att detta ska gå super så jag får upp lite kontakter. Äntligen. Jaja nog tjatat om det. Hehe. Funderar på om jag kanske ska försöka få sovit lite :-) men ni alla får ha en fortsatt trevlig natt och sov gott så hörs vi saker senare när jag och lill killen har vaknat till hehe. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0