Godmorgon godmorgon :D

Godmorgon gott folk. jag har märkt att jag har ju börjat å uppdatera mycket bättre nu hehe .. fast lite slarvig är jag ju.. ja "mycket" har hänt under helgen.. vi fick reda på att någon har länsat alla hampus sparbössor vid hans dop saker och sen så är det lite mer saker som har försvunnit härifrån vi är är lite smätt förbannade :@
men vi (familjen) har haft det ganska trevligt i helgen. har tagit det väldigt lugnt och bara mysat spelade bingolotto igår hehe.. gjorde det förra söndagen också. jag tycker att det är värsta ballt å göra .. så vi ska fortsätta med det.. så varje söndag hehe .. våran lilla familje grej <3 så underbart mysigt
Idag ska jag säta igång att börja träna magen.. fått lite anvisningar av mikael. ska även ut och gå en långpromenad med bimbo och hampus.. nu är det fit for fight som gäller för mig.. jag ska bli super trimmad hehe :D
Nee men nu ska jag äta lite frukost med lillgrabben..
Ha det gott alla Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0