Freeedag och det är helg =)

Goddag gott folk !
Idag är det fredag åsså är det ju helg.. åå va skönt då kanske vi  kan försöka att friskna till i familjen.. vi är ju lite sjuka här.. lite förkylningar och sådant.. blä blä :( Idag har jag väl inte gjort så mycket gick en rask promenad till Augusta och släppte ut hästarna sedan mockade osv till hennes hästar sen så vara en rask promenad hem igen. och det tar oftast 40-50 min att gå dit men idag gick jag på 25 min dit å 30 min hem med stora uppförsbackar hem hehe .. och det märsk verkligen på kroppen att den börja slimma sig tillbaka nu å det är ju sååå förbannat bra för jag får ju mera ork till allt annat..  I eftermiddag tänkte jag att jag ska ta mig ett dressyr pass på athena.. det är väldigt behövligt för både mig och henne..
Ne men om jag ska ta å laga lite lunch åt mig och den lilla sonen hehe .. Han är ju bara för under <3
Älskar min underbara familj så enormt mycket
Hare göttans folket å en trevlig helg om vi inte hörs senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0