Arbetsintervju =)

Halloj halloj gott folk !
Fick ett väldigt trevligt samtal förut ang. att jag ska på en arbetsintervju på torsdag wiiie faan va glad jag blir.. så jag skickade iväg ett snabbt sms till älsklingen som sedan ringde upp mig och sa grattis såå nu får vi alla hålla tummarna så jag äntligen kan få jobba.. det vore bara såå underbart :d det enda som fattas då är körkort och bil sen är det fullbordat sen äre bara att spara pengar som bara faan hehe.. såman kan köpa det man vill ha någon gång i livet .. visst äre bra ? =) ^^  ne men om jag nu ska sätta igång och göra lite nytta här hemma sen iväg till hästarna och göra iordning dom fast just de.. jag ska ju vänta tills hjärtat kommer så vi kan käka lite och så jag kan cykla dit sen innan han ska iväg och träna .. jippikajej va jag e glad idag  wiiiiiieee :D
Hade göttans gott folk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0