Äntligen !! ;-)

Goddag goddag. Jag ligger fortfarande i sängen fast jag va uppe förut vid åtta och gav lillkillen lite frukost sen så lekte vi lite men så höll han på att somna nu vid tio så jag gick upp och la honom i sängen igen och då gick jag också å la mig hehe. Lite skönt faktiskt. Igår så lekte jag ju som sagt med hampus i hans rum och det va leksaker överallt. Haha. Men han hade roligt iaf det är ju huvudsaken ;-) men när jag sedan la honom i sängen vi kvart i åtta ungefär så somnade han direkt. Han va ju jätte trött stackarn. Så där sått jag helt själv i soffan igår utan tv och utan dator. Hoppas verkligen att det kommer tillbaka imorgon eller på fredag. Jävla telia. Hatar det. Jaja sen pratade jag en bra stund med mamma också och det va faktiskt riktigt skönt för jag saknar henne så himla mycket. Saknar vårat gamla då vi hade hästarna tillsammans och åkte ut och tävlade. Saknar det så enormt. Sen så gick jag å la mig. Hehe. Och idag så ska jag ÄNTLIGEN sitta på matrix och det ska bli så himla roligt. Har längtat såå himla mycket jippie. Och på lördag ska jag hjälpa en kompis och fläta och knoppa hennes häst inför tävlingen som hon ska på på söndag. Japp japp så är det hehe. Ha det gott och ta det nu lugnt i snön hehe. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0