Oj Oj Oj.. det här va ju inte bra !!

Halloj alla bloggisar !
Hur är det med er alla därute? Hoppas att ni har det bättre än mig iaf. Förstår inte riktigt hur det kunde gå såhär !
MORMOR jag tänker på dig enormt mycket ska du veta..  jag saknar dig och jag hoppas verkligen att du kommer bli bra nu.. jag lovar vi kommer att fixa detta.. du och jag tillsammans med mikael och vänner så kommer vi ordna upp allting så vi slipper dessa problemen mer. ingen orkar med detta mer och framför allt ska inte du behöva stå ut med sånt här mer. jag lider med dig älskade mormor. Men tackar fan allt att jag har fått dig i mitt liv iaf... VI KLARAR DETTA !
Btw jag har vart as dålig på att uppdatera jag vet men jag har inte pallat att göra det och det har varit för mycket saker just nu så jag har inte hunnit med i skallen ens.. känns som jag bara vill gräva min egen grav och be någon lägga igen den när jag ligger där.. ååhh fattar verkligen inte hur man kan bete sig så..   " Mm jag kanske börjar tänka på mig själv för en gångs skull " Hur fan e du funtad din jävla idiot.. Du måste faan ha gjort det ena och det andra för att du skulle kunna göra så här mot barn, vänner, familj & djur. Förstår mig inte på dig ! Och sen sno någon äldres saker. alltså arvegods det är ju för faan ofattbart.. du kommer aldrig att bli förlåten iaf aldrig av mig så lycka till med ditt fucking jävla liv men jag ska se till så att du inte kan förstöra andras på vägen till ditt egna helvete.
Tack alla nära och kära som stöttat och försökt hjälpa till det är guld värt <3
Mikael & Hampus Ni är mitt allt det är er jag lever för tack för att ni kommit in i mitt liv jag älskar er massor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0