Nae varför ? "/

Hej hej allihopa..
Jag fattar inte VARFÖR jag glömmer av hela tiden med min blogg haha .. fast i och för sig så är det ju ganska mycket på mina dagscheman hehe .. Det har ju hänt en del sedan sist. Matrix star har ju åkt hem för att ägaren till honom inte skötte sig som hon skulle och hon gjorde inte rätt för sig. Men men  han åkte i söndags och i tisdags så va jag å titta på en ny häst och han kommer redan till mig idag :D:D:D Såå himla skoj.. har inte varit så här förväntans full sedan jag vet inte när hehe .. Han heter Upstream men kallas för STRUMPAN såå jävla gulligt hehe .. Fast han e ju så himla stor så man kan väl inte säga att han e gullig fast han ser ut som en ponny i stort format haha.. Bilder kommer säkert i helgen han är ju som en dunboll så måste raka honom så det kommer före och efter bilder :D
Och sen så har ju emilie fått hem sin söta sak fast han har ju ett ganska roligt namn.. han heter satan och han kommer från tyskland och emilie har haft honom i sju år .. så himla sööt är han.. men han hade fått en spark i torsdags vilket inte emilie fick reda på utav dom som hade honom så när hon skulle hämta honom i lördags så berättade dom det han han har verkligen jätte ont så nu är det dränering och pencillin som gäller för lilleman :( stackarn. får hoppas att det inte är något allvarligt med honom "/
Ne nu måste jag verkligen äta frukost är vrål hungrig men jag slarvar så himla mycket med maten.. å jag bara rasar i vikt "/ inte bra..  jag vill verkligen äta men jag är varken hungrig eller nått.. så måste trycka i mig maten ibland vilket fasen inte alls känns bra.. blää blää.. men ska försöka kolla upp allting med p-staven för det va efter jag satte in den som alla problem började komma uscha blä.. nee men om jag ska ta å sätta igång haha..
Haa det gottit allihopa så hörs vi säkert senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0